miércoles, 21 de enero de 2015

CANTO MEDIMOS


SEN DÚBIDA, OS NÚMEROS DEBEN EMPEZAR A TRABALLARSE O ANTES POSIBLE PORQUE SON UN INSTRUMENTO IMPRESCINDIBLE NA NOSA CULTURA AO QUE ACUDIMOS CONSTANTEMENTE PARA SOLUCIONAR PROBLEMAS E SITUACIÓNS DA VIDA COTIÁ.



AS NENAS E OS NENOS INÍCIANSE DE MANEIRA ESPONTANEA NAS MATEMÁTICAS: ESTAMOS RODEADOS DE NÚMEROS ESCRITOS E ESCOITAMOS CONVERSAS ONDE APERECEN NÚMEROS. O CURRÍCULO DO SEGUNDO CICLO DE INFANTIL É MOI RICO NO QUE A ORIENTACIÓNS SE REFIRE, XA QUE CADA UNHA DAS ÁREAS NOS APORTA UNS PRINCIPIOS METODOLÓXICOS PRECISOS, UNS CONTIDOS, OBXECTIVOS E CRITERIOS DE AVALIACIÓN.

POR ESTE MOTIVO, NESTE SEGUNDO TRIMESTRE IMOS TRABALAR OS NÚMEROS DESDE A PERSPECTIVA DOS SEU USO: Para que serven os números?
 

- PARA AS FILAS DE ENTRADA E SAÍDA NA ESCOLA
- PARA O TURNO CANDO IMOS COMPRAR
- A IDADE QUE TEMOS
- O PREZO DAS COUSAS
- A CANTIDADE DE CARTOS QUE TEMOS
- O NÚMEROS DAS NOSAS CASAS
- AS CANLES DE TELEVISIÓN
- O NÚMERO DE ZAPATO
- PESO
- A ALTURA
- ENTRE OUTRAS MOITAS COUSAS

POIS ESTES DÍAS NA AULA DAS XIRAFIÑAS, ESTÁMONOS A CENTRAR NA ALTURA E FIXÉMOLO CON ESTE MURAL:


ONDE TIÑAN QUE APUNTAR O SEU NOME E OS CENTÍMETROS QUE MEDÍAN, PARA LOGO FACER COMPARACIÓNS E ESTIMACIÓNS COAS EXPRESIÓNS MATEMÁTICAS:

MÁIS QUE
MENOS QUE
IGUAL QUE
O MÁIS
O MENOS



No hay comentarios:

Publicar un comentario