SEN DÚBIDA, OS NÚMEROS DEBEN EMPEZAR A TRABALLARSE O ANTES POSIBLE PORQUE SON UN INSTRUMENTO IMPRESCINDIBLE NA NOSA CULTURA AO QUE ACUDIMOS CONSTANTEMENTE PARA SOLUCIONAR PROBLEMAS E SITUACIÓNS DA VIDA COTIÁ.
AS NENAS E
OS NENOS INÍCIANSE DE MANEIRA ESPONTANEA NAS MATEMÁTICAS: ESTAMOS RODEADOS DE
NÚMEROS ESCRITOS E ESCOITAMOS CONVERSAS ONDE APERECEN NÚMEROS. O CURRÍCULO DO
SEGUNDO CICLO DE INFANTIL É MOI RICO NO QUE A ORIENTACIÓNS SE REFIRE, XA QUE
CADA UNHA DAS ÁREAS NOS APORTA UNS PRINCIPIOS METODOLÓXICOS PRECISOS, UNS
CONTIDOS, OBXECTIVOS E CRITERIOS DE AVALIACIÓN.
POR ESTE
MOTIVO, NESTE SEGUNDO TRIMESTRE IMOS TRABALAR OS NÚMEROS DESDE A PERSPECTIVA
DOS SEU USO: Para que serven os números?
- PARA AS
FILAS DE ENTRADA E SAÍDA NA ESCOLA
- PARA O
TURNO CANDO IMOS COMPRAR
- A IDADE
QUE TEMOS
- O PREZO
DAS COUSAS
- A
CANTIDADE DE CARTOS QUE TEMOS
- O NÚMEROS
DAS NOSAS CASAS
- AS CANLES
DE TELEVISIÓN
- O NÚMERO
DE ZAPATO
- PESO
- A ALTURA
- ENTRE
OUTRAS MOITAS COUSAS
POIS ESTES DÍAS NA AULA DAS XIRAFIÑAS, ESTÁMONOS A CENTRAR NA ALTURA E FIXÉMOLO CON ESTE MURAL:
ONDE TIÑAN QUE APUNTAR O SEU NOME E OS CENTÍMETROS QUE MEDÍAN, PARA LOGO FACER COMPARACIÓNS E ESTIMACIÓNS COAS EXPRESIÓNS MATEMÁTICAS:
MÁIS QUE
MENOS QUE
IGUAL QUE
O MÁIS
O MENOS
No hay comentarios:
Publicar un comentario