miércoles, 12 de febrero de 2014

Aproximación á lectura e á escritura



Non é ata o primeiro ciclo de educación primaria cando as nenas e os nenos acceden aos códigos convencionais da lectura e da escritura. Sen embargo, non debemos esquecer que a motivación por adquirir o código, o acceso ás súas características diferencias,a comprensión e valoración da súa utilidade funcional, entre outros, son aspectos moi importantes en torno aos que xira o proceso de ensinanza e aprendizaxe na etapa de educación infantil. 

Por este motivo, as aulas de educación inafntil non deben vivir de costas, e non o facemos, á escritura, pero tampouco é conveniente supeditar toda a actividade diaria a que as nenas e os nenos aprendan a ler e a escribir, xa que isto trascende ás capacidades cognitivo motrices de moitos menores de 6 anos.


Sen embargo, cando as nenas e os nenos estean motivados e pregunten sobre a funcionalidade das letras e das palabras, debemos aproveitar cada instante para sumerxirnos neste marabilloso mundo do proceso lectoescritor. Así, aprenden que os nomes das cousas serven para nomear, nesta ocasión aos papás de Julia e á profe de Ainara. Que sigan con esta curiosidade!!!!


No hay comentarios:

Publicar un comentario