domingo, 19 de abril de 2015

O EMAIL

NON QUERIAMOS DEIXAR MÁIS TEMPO SEN QUE VÍSEDES O PROCESO DE ESCRITURA DO EMAIL POR PARTE DAS XIRAFIÑAS.

EN PRIMEIRO LUGAR, EN ASEMBLEA DECIDIMOS O QUE QUERIAMOS DICIRLLE ÁS FAMILIAS E IAMOS ORIENTANDO CON PREGUNTAS PARA PODER DECIDIR ENTRE TODOS O TEXTO.

1. COMO PODEMOS SAUDAR?
2. POR QUE ESTAMOS ESCRIBINDO UN EMAIL?
3. QUE SENTIDO TEN?
4. COMO PODEMOS DESPEDIRNOS?
5. UNHA POSDATA

MENTRES DECIDÍAMOS QUÉ ENVIAR, COPIAMOS NUN FOLIO O TEXTO DECIDIDO, FOLIO QUE TIÑAN DIANTE DELES AO CHEGAR A HORA DE ESCRIBIR NO TECLADO. A ALGÚNS FÍXOLLES FALLA MIRAR O FOLIO E A OUTROS NON, XA QUE ERAN QUEN DE ESCRIBIR UNHA VEZ QUE SE LLES DICÍA A PARTE DO TEXTO QUE LLES CORRESPONDÍA, FACENDO UN EXERCICIO DE CONTROL DA ESCRITURA MOI BO.

MENTRES AS XIRAFIÑAS ÍAN FACENDO ESTE TRABALLO INDIVIDUALMENTE, OS DEMAIS ESTABAN A TRABALLAR NAS MESAS, DE AÍ O SONIDO AMBIENTE QUE QUIXEMOS DEIXAR PARA QUE COMPROBÁSEDES OS PROBLEMAS QUE ÍAN XURDINDO DIANTE DO TECLADO:

1. ONDE ESTÁ TAL LETRA?
2. CONFUNDÍNME, COMO BORRO?
3. COMO SEPARO AS PALABRAS?

DEÍXOVOS O VÍDEO QUE ELABORAMOS, NON SEN MENCIONAR QUE AS XIRAFIÑAS E TODOS OS NENOS DESTAS IDADES QUE ESTÁN A EMPEZAR NO MUNDO DA ESCRITURA E DA LECTURA, NON COMETEN FALTAS DE ORTOGRAFÍA: ESCREBEN COMO LLES SONA. E QUE ADEMAIS, ALGÚNS COÑECEN O TECLADO, PERO OUTROS NON (COUSA NORMAL, SEGUNDO O FAMILIARIZADOS QUE ESTEAN CON EL), PERO QUE TODOS E CADA UN DELES, CON MÁIS OU MENOS TEMPO OU TARDANZA FORON CAPACES DE ESCRIBIR A SÚA PARTE. E QUE AS FOTOS E OS VÍDEOS ESTÁN GRABADOS AO CHOU. ASEGURÁMOSVOS QUE ÁS VECES FALTAN MANS!

DISFRUTADE!


No hay comentarios:

Publicar un comentario